Arden Sports Rideklub

Arden Sports Rideklub er belliggende i Arden, lige i kanten af Rold Skov.

Arden Sports Rideklub er i dag en stor og velfungerende rideklub med masser af gode tilbud. Hos Arden Sports Rideklub er det muligt at modtage undervisning af vores 6 dygtige undervisere, der underviser på forskellige niveauer inden for dressur og spring. De yngste elever starter i 3 års alderen, men det er aldrig for sent at prøve ridesporten.

Klubben er kendt for at have et miljø hvor alle hjælper hinanden med et smil, uanset hvem man er og hvor man er fra.

Hos Arden Sports Rideklub er det muligt at benytte sig af alle de fine faciliteter klubben besidder:

Vi har 2 ridehaller, en 20 x 40, og en 20 x 60 med dommertårn og store spejle

Vi har flere udendørs dressur baner forår sommer og efterår

Vi har en stor udendørs springbane forår sommer og efterår

Vi har en stor udendørs stævne bane med græsbund

vi har en opvarmet rytterstue

Cafeteriet Biddet, er åbent ved arrangementer

Mulighed for opstaldning af pony og hest

forskellige folde hvor heste eller ponyer går 2-3 sammen i faste makkerpar

Mulighed for opbevaring af rideudstyr i aflåst stålskab

Gæstestald med bokse og spiltov

Skovturen starter ved Arden Sports rideklub.

I Rold Skov er der rigtig mange ridestier, fra Arden Sports rideklub er der adgang til disse stier i rideafstand, og der er god mulighed for parkering af hestetransporter på klubbens arealer, hvor op sadling kan finde sted udendørs eller i gæstestalden. Klubben arrangere lejlighedsvis guidede skovture, følg med her på siden under Arrangementer

ARDEN SPORTS RIDEKLUB
Brovej 5 9510 Arden